luni, 23 august 2010

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh !!!

E prea putin. Totul in jurul meu e in cantitati infime...prea putin respect, prea putina demnitate, apreciere pentru lucrurile pe care le fac, prietenie, orgasm, Timp, drama, legenda, prea putina pace, prea putina IUBIRE!!!!!
Sunt insuficiente pentru universul meu. Abia le simt...respect, prea putin din partea celor ce nu ma cunosc...demnitate, prea putina din partea soferului care mi-a omorat cainele...apreciere pentru mine, niciodata din partea lor...prietenie, se sfarseste o data cu departarea...orgasmul, e mult prea putin, pentru ca inca nu am lesinat...Timpul, abia daca realizez cat de repede trece pe langa mine si nu apuc sa fac tot ceea ce-mi propun...drama, nu isi face simtit decat efectul nepotrivit...legenda, putina si demult uitata...pacea, nu ne caracterizeaza ca oameni, chiar daca ar trebui...


...prea putina Iubire...atat de putina incat ma omoara incet, incet...e ca atunci cand te trezesti dintr-un vis in care ai SIMTIT dragoste, chiar daca a fost din partea unui om al carui chip nu-l vezi sau cu care dansezi, desi te calca mereu pe degetul mic de la picior...dar care stie exact ceea ce vrei si iti ofera doar ceea ce crede el ca e mai bun pentru sufletul tau...
Ma omoara atat de putina iubire.
Ma omori. Esti prea putin si nu-mi ajungi.
Omoara-ma.


...te iubesc, asa, in modul meu masochist si nesimtit si atat de naiv... uite-ma!
 Sunt a ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu